tisdag 2 november 2010

Höst och mörker!!!



Tänkte bara ge ifrån mej ett litet livstecken så här i höstmörkret. Jag har verkligen haft noll inspiration till att dela med mej av något just nu. Jag har planer som känns som "nu eller aldrig".....Jag vet att jag KAN det gäller bara att TRO också. Idag fick jag lite mer inspiration då jag varit på en studiedag i musikens tecken....det är ju det jag vill göra och det är det jag kan inspirera andra med också. Men vardagen i den miljö jag ofta är tar bara all min energi och sparar inget till vidgade vyer.....Det är dagarna som går som är livet....Ta vara på det nu alla ni och se framåt.......Gör det där ni tror på!!! KRAM alla i höstens mörker och tänd lite ljus och ta en stor god kopp kaffe.




1 kommentar:

Mitt lilla äventyr sa...

Jag TROR på Dig! Snart gör du också det!

Stor KRAM