lördag 12 juni 2010

Hemma!

Härliga hus i Hamnen i Chania


Vackra vyer i Hamnen


Fantastiska Kreta!!!! Sol och bad hela tiden och alla tankar på vardagen helt försvunna...konstigt..men vi bara njöt av värmen, maten och varandra....Kommer hem till ett kallt och regnigt Sverige och vill bara bort till värmen......Hua. Flygresan gick också vägen.....men jag och lilltösen sov inte fast planet lyfte 23.30 från Chanias flygplats.....ALLA andra sov kändes det som. Själv satt jag på helspänn och lyssnade på alla ljud...lilltjejen måste bara kolla klart på "Hitta Nemo" på DVD´n och somnade tjugo minuter innan landning...fick bäras av planet.....Lite konstigt att från att ha stått på flygplatsen i Chania till att däcka i sängen hemma på mindre än sex timmar...det är inte klokt vad nära solen och värmen finns egentligen. Vill varmt rekommendera Anais Summerstar hotell i Agii Apostolii lite utanför Chania...vi kunde inte ha haft en bättre vecka där nera ALLT var toppen.....Vill åka igen!!!!!!!
Från vår balkong
Hamnen i Chania

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härligt det låter med utlandssemester!:) Känns rätt bra att veta att vi redan beställt en resa i höst!
Kram

Mitt lilla äventyr sa...

Å va härligt det ser ut! Jag har också varit i Chania, två gånger :) man vill licksom tillbaka när man upplevt det en gång!!

Ja välkommen hem till kylan igen då... Den här svenska sommaren... Jaja, det kommer nog lite värme till oss snart också, hoppas jag!

Vi måste ses någon dag nu! Hör av dig när du har tid, jag är ju ledig om dagarna nu ;)!
Kraaaaam