lördag 10 oktober 2009

hatthylla

Äntligen tillbaka!! Idag har jag och en fin vän varit på en liten rundtur på alla inredningsbutiker som finns....det finns så mycket fint så till slut blir man helt snurrig....vill ha så mycket. Fikat har vi också gjort och pratat om vad vi egentligen ska göra av tiden att försöka ta till vara på den och förverkliga sina idéer. Nu ska jag också äntligen visa den gamla hatthyllan min pappa hittat på vinden ute på landet....visst är den häftig och mycket tung. Tyvärr fattas det en knopp....men kanske går det att tillverka en ny...Funderar också på om jag ska måla den eller inte.....hmmmmm. Visar även lite fler av mina ljuslyktor och lite pyssel. Jaha då var min tid slut för nu kommer familjen indånandes med rykande pizza....så .......







5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tack för din kommentar och kul att höra ifrån dig!
Är också så himla trött mest hela tiden. Får inget gjort och blir så frustrerad över detta, men all ork går till att få vardagen att gå ihop. Hoppas verkligen att det blir bättre!:)
Kramar

vardagsvitt sa...

Vilken häftig hatthylla.
Går det inte ta bort en i den andra ändan oxå så blir det ju liksom balans på det hela.
Kul att du är tillbaka!
Kram Marith

chokladblomma sa...

Vad snygg den var! Är det inte ett alldeles utmärkt litet utrymme för en liten korg där uppepå annars?!?
Snygg hall ni har!
Kram

Mitt lilla äventyr sa...

Hej!! Det är alltid lika roligt när någon uppskattar ens ord! Jag känner mig lite väl djup och fundersam ibland men tydligen är jag ju inte ensam om det :).. Drömmer verkligen om att kunna skriva en bok en vacker dag! Vi måste ses någon dag. Tycker jag! Jag kanske kan komma förbi någon eftermiddag/kväll när det passar? Kram från mig

Vända blad sa...

Hej, vad kul att du är på gång igen! Jag har inte alls haft tid med bloggen på sista tiden, det är så mycket annat som måste fixas...
Vilken snygg hylla! Den är jättefin - vacker! Jag skulle nog låta den vara som den är eller ev. måla den svart...
Du visar väl hur det blev sen?
Ha det gott!
Kram maria