onsdag 11 november 2009

Sen en tid tillbaka

Skulle kunna ha skrivit detta själv!!!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Säger detsamma!:) Lite sorgligt faktiskt att man känner så.
Ta hand om dig!
Kram

Mitt lilla äventyr sa...

Åh vännen!

Ja, hade jag bara hört eller läst texten utan att veta vem den egentligen var skriven av skulle jag ha gissat på att det var Du! Av den anledningen att du är så lik mig i dina tankar OCH att du är en sån otroligt fin människa som har många drömmar och mål med livet. Precis som det ska va! Synd bara att man aldrig får det att flyta på i den takt man vill...

Jag vill iaf att vi ska ses någon dag, bara sätta oss ner och prata lite. Och eftersom jag vet att Du har mycket att stå i och säkert tusen andra grejer som du också vill hinna med så får jag helt enkelt chansa någon dag och fråga om du har tid :), eller någon dag i förväg så vi hinner planera. Kom ihåg att Du är bra!

Kramar från Mig

Mitt lilla äventyr sa...

Ja jag vill väldigt gärna gå på Melissa Horn! Visste inte ens att hon skulle hit men det låter ju super!

Kram

Vända blad sa...

Hej vännen...Känner också igen mig, hon skriver fantastiskt Melissa! Tror att man bara kan skriva sådana texter när men varit med om det själv så att säga. Ja, det är inte lätt att räcka till för allt och alla, förra året glömde jag bort sonens adventsfika till skolan. Inte kul när alla andra började "packa upp"...jag plågas av det minnet än!
Hoppas du har det så bra du bara kan! Du får maila mig om du vill/har tid, kram Maria