söndag 20 februari 2011

Ta hand om sig själv är bra!

I från kyrkan sändes gudstjänsten på radio idag och kyrkklockorna klingade i stereo. Vi hörde ju dem både live och på radio. I går hade jag en fin dag då jag var lite ego och åkte och tränade och träffade fina J och hade en trevlig pratstund. Tänk att vi kan ha så mycket att prata om när det skiljer så många år emellan oss. Men det är roligt att träffa någon som har lite samma värderingar som en själv! Ha en bra vecka det ska jag ha! På återseende!

- Posted using BlogPress from my iPad



2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag har samma förhållande med min ingifta moster. Vi var ute och åt ihop i somras och satt och pratade i flera timmar. Hon är ett år yngre än min mamma, men i vissa avseenden kan jag prata lättare med henne än med mamma.
Ha en bra vecka!
Kram

chokladblomma sa...

Goda vänner har ingen åldersgräns!
Kram