onsdag 3 december 2008

Tiden rinner iväg!

Ja här forsar tiden på och jag har inte haft så mycket att berätta om, därav tunt med inlägg. Kan bara konstatera att min planeringsdag på en herrgård en bit härifrån var ett trevligt inslag i vardagen som återigen består av sjukdom. Vaknade inatt med en kokhet fot i magen. Lilla tjejen hade hög feber och klarade sig inte från den här omgångens influensa heller. "Kontorsnissens" hostande har tyvärr inte heller lagt sig.......snart åker han nog ut genom ett.........närå jag ska vara snäll men det är rätt jobigt att höra på honom. Ni ser väl föresten på "Bonde söker fru" OJ OJ OJ synd att de är som de är, de där helt underbara grabbarna på hästgården....såååå söta de är tycker jag.........:) :) :) *ler*på återseende!!!!! Till helgen hoppas jag på en trevlig julfest hos en mycket trevlig vän som jag har, Vi ses då!!!!

7 kommentarer:

Graadskan sa...

Missade tyvärr "Bonde söker fru" idag... Jag får kolla på nätet en annan dag istället. Jag tycker också att grabbarna är så söta, de andra bönderna är inte alls lika roliga att följa...

Istället för att titta på TV har jag böjt najtråd och klätt med mossa... Vill du se vad det blev kan du kolla bloggen! Hihi...

Kram Camilla

Graadskan sa...

Hej igen!

Jag skrattar inte... Najtråd är en lite grövre ståltråd som man egentligen har till att fästa ihop (naja) tex. armeringsnät med.
Pappa är snickare, så jag har najat både en och två gånger...
Du behöver självklart inte ha just najtråd, utan vilken ståltråd som helst fungerar säkert!

Ha det! Kram Camilla

Sandra sa...

Javisst är Bonde söker fru bra, missar inte en minut! Längtar jag med tills på lördag, hoppas att ni håller er friska! Får uppdatera dig mer om Camilla då! Kramar

Grodmamman sa...

Tråkigt att ni är sjuka igen!
Missade programmet i onsdags, men siktar in mig på reprisen på söndag! Tycker också att det är roligast att följa grabbarna.
Kram och krya på er!

Vända blad sa...

Hej!! Trist att ni är sjuka, igen suck...! Ibland känns det som extra mörker, eller hur? Här har vi hostat och hostat, jag är så less!! nu har visst vinterkräksjukan kommit till stan också, den vill vi INTE ha!
Hoppas du får en trevlig festkväll under helgen och att ni kryar på er!!
Kramar Maria

Villa Carl Larsson sa...

Hej vad roligt att du skrev hos mig så jag även hittade till din fina blogg :)
Tags (som man sätter på ex burkar) har jag beställt på Panduro Hobby http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=SHOP Där har de massa annat fint pyssel också. Hoppas du hittar nåt du gillar.

Kram Josefin

In my house sa...

YES, jag håller med,,, tiden den springer iväg....

- Meeen duuu, va glad jag blev att du är en läsare hos mig,,, känns härligt!! Tack tack....

Rusk och regnigt är det här,,, grrrr....
Ha de gottit kramar josse