tisdag 30 december 2008

Kristallkronan är på plats!!!


Kristallkronan är på plats och det blev verkligen pricken över i, i vår farstu. Så glad man kan bli för en sådan liten sak som en lampa uppsatt i taket. Det blev exakt som jag föreställt mej att det skulle bli med en kristallkrona. Nu är det bara golvet och några få lister som ska på plats innan det är helt klart....Kan det bli till sommaren kanske??? Hi Hi ja det är väl bra om man har ett långsiktigt tänkande eller hur??? GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !!!!!!!!!!



6 kommentarer:

chokladblomma sa...

Vilken fin kristallkrona! Kontrasten mot det lite ruffa taket är en höjdare! Snyggt!
Vi har lite för lågt i tak för sådana vackra saker... då skulle vi liksom få gå runt den..!
Gott nytt år!
Kram

Grodmamman sa...

Så fint det blev! Förstår att du är nöjd!
♥ Gott nytt år! ♥
Kram

Anonym sa...

Vilken fin kristallkrona. Jag drömmer också omen, min dotter har en i sitt rum men jag skulle vilja ha en egen kanske det blir i min tilltänkta glasveranda om den nu blir byggd, kanske nästa år.
Gott nytt år önskar Susanne

Vända blad sa...

Vet du hur snyggt det blev!? Nu måste jag bara skaffa mig en krona...
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kramar Maria

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Tjusigt!!!! Är själv väldigt svag för kristall o kronor!!! Vardagslyxigt! //Linda

In my house sa...

Åååååååååååååå, jag vill oxå ha balkar i taket... Det är såååå fint!!!! speciellt när dom är mörka som era!!! jättefin lampa....

Kraaam josse