torsdag 12 februari 2009

som en spårvagn tågar livet......


Ja tiden liksom bara försvinner och jag hinner inte med riktigt. Så mycket som jag vill göra men jobbet tar såååå mycket tid och kraft. I två dagar har jag varit hemma med sjuka barn så lite av kraften är tillbaka. Sedan sist har jag varit på en mycket trevlig möhippa och på lördag är det dagen D för brudparet. Ett trevligt avbrott i vardagen att gå på bröllop det är ju inte såå ofta!!! Tror till och med att jag är nöjd med klädvalet till lördag :). Det kan ju vara svårt annars. Med bygget står det still igen......... vi som var på G!!!! Jag vill ju så gärna att det ska bli färdigt.......Det är så kul att planera och förverkliga sina idéer..... det är ju det jag vill hålla på med.......GRRRRRR....hmmmm man får ju hoppas att det är min TUR snart....kanske nåt på gång...... kryptisk ja lite kanske...hi hi. Hoppas ni alla har det bra och varsågoda att lyssna på några tänkvärda ord från Lars Winnerbäck ....KUNG!!!!


2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul med bröllop! Vi var på flera bröllop i slutet av 90-talet, men nu väntar jag bara på mitt eget!:)
Visst är det tråkigt när man vill göra saker, men aldrig hinner eller orkar! Hade tänkt baka lite idag, men sedan kom jag hem och insåg att jag hade hur mycket som helst att läsa till nästa torsdag, så det var bara att glömma baket. Sitter här vid datorn istället!:)
Nä, ingen idé att skjuta upp det...
Kram

Home No.1 sa...

Hej önskar dig en fin
Alla Hjärtans Dag!!!
Kram Annica.