onsdag 6 maj 2009

Överkörd!

Idag när jag kom hem möttes jag av en cyklande son och "Kontorsnissen" smått flinande........och vad får jag då se?....Jo sonen på den eftertraktade cykeln........tror jag.....och suckar...-Jaha du köpte den i allafall fast vi inte skulle? -Nä, säger "Kontorsnissen" fortfarande med ett stort leende på läpparna.....inget ovanligt i och för sig för er som känner denne "Nisse" men.......-Jag hittade den här på Blocket för en femhundring så vadå det var väl bara att slå till......Ja vad skulle jag säga........Bara att gilla läget och sonen är lycklig, även fast den inte var helt ny...dock i väldigt fint skick.......och jag har fått en hel del härliga kramar ikväll...tror han själv känner att han kanske surat lite väl mycket över vår cykelförhandling...som han nu trots allt vunnit!!!!! Ja så var det med det. Alla nöjda och glada och vi kan ju säga att vi faktiskt sparade en slant också.....eller.....

5 kommentarer:

chokladblomma sa...

Ja du, stora och små barn.... Så där överkörd kan jag också känna mig ibland, sambon är ju emellanåt bara ett barn i väldigt stor kostym!
Ha det gott!
Kram

Livet på Marbogården sa...

Vilket fint hus ni har:)

Grodmamman sa...

Vad säger man?!?:) Är nog mammans lott att bli lite överkörd ibland! Förstår dock att grabbarna var nöjda!:)
Kram

Vända blad sa...

Förstår att sonen är nöjd...och mamman också, eller ...;)?!
Vilken jättefin bild på erat hus, har du haft den förut i din header? Och besticklådan, helt underbart vackert!! Mina oputsade silverbestick står i en glasburk, inte det snyggaste kanske...
Ha det gott!
Kram Maria

Linda Jonsson sa...

Tänk bara vad mycket loppisfynd du kan göra för pengarna ni "sparade"!!!