onsdag 10 juni 2009

ljuslyktor!

Ikväll har jag gjort ljuslyktor som jag tänkte att barnens fantastiska fröknar på förskolan ska få. Tror ni att de skulle gilla dem?Jag tycker själv de blir väldigt fina när man tänder dem. Jag har skissat på en egen "logga" till de små ting som jag gör....vad tror ni om den? Förra veckan gav jag bort lite små ting till den unga, söta och smarta tjejen som lyfter min vardag så ofta som jag berättat om i tidigare inlägg. På sin blogg Varje liten dag har hon skrivit så fint om mej att jag blev väldigt rörd och berörd. Tänk vad länge man kan känna sig upprymd och glad över några skrivna rader!!!!
Ha en fortsatt trevlig vecka.






7 kommentarer:

Trollmor sa...

Fröknarna blir säkert förtjusta i dina lyktor, jag blev :-)
Din logga tycker jag är fin.
Kram Trollmor

Grodmamman sa...

Ljuslyktorna blir säkert uppskattade! Och loggan var jätte fin!
Fina ord hon skrivit om dig också, sånt värmer!:)
Kram

chokladblomma sa...

Om fröknarna inte blir glada över de lyktorna, ja, så vet jag inte!!
Jättefina!
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Jag tror att fröknarna blir glada för lyktorna var jättefina. Oj, vad regnet vräker ner hos oss idag. Skulle behöva lite sommarvärme nu....
Kram Susanne

Vända blad sa...

Heej! Vad lustigt, jag lämnade en kommentar här för några dagar sen, men den har fått vingar! Blogger lever ju sitt eget liv ibland ;)
Vilka jättefina lyktor! "Lyllos" fröknarna...
Loggan är superfin, snygg stil, lite lagom trendigt kantig ;)
Kram Maria

stina sa...

Hejsan! Länge sen sist så jag läser i kapp ...jättefina lyktor och det är klart att fröknarna kommer att tyck om dom!
Önskar dig en trevlig Midsommar!
Kram Stina

Mitt lilla äventyr sa...

Loggan var jättefin Anna!!

Kram