lördag 26 december 2009

Lugnet mitt i stormen!!

Här blåser det storm och snöar...men det blev en härligt vit jul!!! Hoppas nu att snön får vara kvar. Idag har vi varit med barnen på bio "Alvin och gänget 2" och till och med jag skrattade .....jag brukar ogilla de flesta hysteriska barnfilmer som kommer nu för tiden men den här liksom ettan är riktigt bra faktiskt. Sonen har precis byggt färdigt sitt starwars skepp i lego som han fått i julklapp...han är grym att bygga.....och lilltjejen sover!!!!.....hon har inte fått sova middag på två dagar....stygga föräldrar som vi är men guuud vilka härliga kvällar äntligen.:)!!!!!...för de har inte varit så roliga på ett tag då hon inte velat sova och absolut inte med någon annan än mamma vilket kan vara riktigt påfrestande.......men voala idag är det lugnt och nu ska jag kolla på Robinson......Hoppas ni haft en bra jul och här komme lite vinterbilder och lite julpyssel från mej...ha det så gott!!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härliga vinterbilder du visar! Här har vi också snö, men ingen storm!:)
Hoppas att julen varit bra!
Kram

Vända blad sa...

Hej vännen! Låter som ni har det lugnt och skönt därborta och att ni haft en riktigt GOD JUL!
Vi hörs snart igen =)
Kram Maria

Villa nöystu sa...

Hej, vad roligt att du lämnade ett avtryck eft dig hos mig, så att jag då hittade hit.
Vilket underbart hus. Vilken skillnad när man ser före och efterbilderna. Wow!

Och så mycket fint papperspyssel du har gjort.
God fortsättning,
kram Petra

Vända blad sa...

Hej igen! Jo, jag kikar in till dig titt som tätt, kul att det är uppskattat! Jag är ju inte direkt flitig på att blogga jag heller, ibland går det riktigt trögt men så ibland händer det =) Om du tittar in till mig har du något där, om du vill ;)
Kram igen/ Maria