onsdag 28 april 2010

Inspirerat!

Idag tror jag att jag har inspirerat människor i min omgivning. Min Workshop blev riktigt lyckad!!! Jag fick vuxna människor att sjunga spela och dansa loss till alla fantastiska sånger och rörelselekar jag annars gör tillsammans med "mina" barn på förskolan. Fick förfrågan om jag kunde komma ut till deras arbetsplatser och göra något liknande!!!!JAAAAA det är ju det här jag kanske måste ta tag i och satsa på!!! Musik skapar GLÄDJE!!! Tack till dej J för att du ställde upp och deltog som min "Sidekick" gjorde mej sååååå GLAD!!!!Du är en fin och fantastisk person dessutom!!!!!

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

Låter som en toopengrej, dansk och sång befriar oss! Kram Annica.

Grodmamman sa...

Vad kul att det blev så lyckat! Kanske kan bli en bisyssla för dig.
Kram