måndag 10 augusti 2009

6-årig trasa!!!

frossa men här i en trevligare miljö

Oj ja det blev som sagt rivstart på den här vardagen......på jobbet känns det alltid som man blir inkastad i hetluften......hmmm och "kontorsnissen" och den 6 åriga sonen åkte iväg till skolans första dag eller han ska ju börja i förskoleklass, pirrigt..men det hade gått bra......tills han kom hem sonen....jag hittade honom som en blek trasa i soffan med en dundrande huvudvärk...spänningarna släppte kanske.......han somnade och vaknade och grät och grät för huvudet sprängde.....det är så att ens mammahjärta brister när man ser honom så.....har ju själv migrän så jag vet........till slut kräktes han o kräktes och blev lite bättre och riktigt pigg tills han skulle lägga sig för en stund sedan....då han fick frossa och 39 graders feber........inte bra!!!! Han är inte ofta sjuk.........vi får se hur det är i morgon, själv är jag ledig då jag skulle hänga med honom till skolan....det blir nog VAB istället är jag rädd.......Ha det!!!!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Stackars liten! Inte kul att må så där dåligt. Hoppas att han mår bättre nu!:)
Kram

Mitt lilla äventyr sa...

Men lillvännen då! Det är inte bara roligt att bli stor =/. Usch va nervös han måste ha varit stackarn. Men nu har han klarat av det, nu ska han bara bli frisk så kommer det säkert kännas mycket roligare med skolan sen =)!

Hoppas det löste sig med vikarie idag för V? Eller det var hon som skrev förut iaf...

Kramar