måndag 3 augusti 2009

Årets brudpar!!!!

Här har nästan hela sommaren gått utan några som helst inlägg. Det har liksom inte blivit av.....och nu börjar denna semster ta slut också hu jag vill inte!!!!! Vi har besökt Astrid Lindgrens värld i sommar och kan varmt rekommendera ett besök dit det var helt otroligt roligt......Sen vill jag bara skicka en hälsning till ÅRETS VACKRASTE BRUDPAR!!! som gifte sig i lördags.....STORT GRATTIS!!!! Och TACK för att vi fick dela denna dag med er det var såååå fint och väldigt trevligt så man ville aldrig gå hem!!!!!! KRAM på er!!!!!

4 kommentarer:

Mitt lilla äventyr sa...

Åh Hej Anna! Jag har tänkt på dig =). Jag ska försöka ta mig förbi någon dag i veckan nu när du fortfarande är ledig. Jag ska plocka hallon hemma hos mamma och pappa någon dag så då skulle jag ju kunna kika in i samband med det! Så får jag höra vad ni haft för er och titta på kaninungarna(?) kanske kaninerna nu, och höra hur hösten kommer att se ut! Haha, det var inte nödvändigtvis dig jag tänkte på när jag skrev mitt inlägg.

Vi ses snart!
Kram

Grodmamman sa...

Härligt att få gå på bröllop! Det var länge sedan vi var på något!:)
Vi har också varit på Astrid Lindgrens Värld och vi tyckte också att det var bra.
Njut nu av de sista semesterdagarna, det gör jag!:)
Kram

Mitt lilla äventyr sa...

Ja när jag tänker på det så passar du säkert in bra där i den beskrivningen =)... Men jag tror nog du är nöjd emellan åt också, hoppas jag! Du med din fina familj och och ditt underbara hus, och för att inte tala om alla dina drömmar och visioner! Jag försöker titta förbi på fredag! Jag hade tänkt kika in imorgon, vi skulle nämligen vara barnvakt en liten stund på förmiddagen och då tänkte jag att det hade kunnat vara passande. Men då vet jag att ni är i stockholm =) hoppas ni får två trevliga dagar där!

Kram på dig

Linda Jonsson sa...

Hej! Snubblade över ett klipp och kom att tänka på dig. Har du sett Winnerbäck som taxichaufför? Kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=3mg8mjI-uh0

KRAMAR från kussen!