onsdag 10 september 2008

Dålig tajming

I går skulle sambon och jag börja på en kurs i "Byggnandsvård" och självklart så hade jag ju ett personalmöte samma tid....GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!.....så sambon fick gå själv denna första gång. Jag lär mej hellre lite om myterna bakom Falu rödfärg och gårdstun än diskuterar schemaläggning och peronalfrågor i all oändlighet......SUCK!!!!!! Men nästa vecka är jag på´t ska ni veta. Det ska bli mycket intressant........I helgen svärtade jag en gammal kamin som jag tänkte använda som "blompall".....FIN!

8 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej! Vilken jättefin kamin!! Tur att den kommer till användning, fast på annat sätt! Förstår hur du känner, när jag jobbade som lärare var det ständigt möten av olika slag, puh! Myter om Falu rödfärg, det lät spännande, jag älskar den färgen, du kan väl berätta sen?
Ha en bra kväll, kram Maria
och ja, vi gillar att basta!

stina sa...

Personalmöten kan vara trista i bland.....för mycket "kaffe" snack..
Vad fint det kommer att bli med en blomma på kaminen!
Kram Stina

vardagsvitt sa...

Har hört att falurödfärg blir snart en bristvara ialla fall har Peter hört det via sitt jobb och han jobbar ju på Coop bygg där de även har färg!
Vad händer då med de faluröda stugorna och det svenska varumärket!
Kaminen blev jätte fin ett smycke bara i sig!
Kram Marith

In my house sa...

Nämen guuuud va snäll du ä,,, tack så jättemycket för din värmande och snälla kommentar hos mig!!! Jag blev super glad!!! (ha du kollat igenom hela bloggen) ???? duktigt isåfall,, för där va nog rätt så mycket!!!
(Andreas blev väldigt nöjd och glad ha mä) *fniss*

Kramar j

In my house sa...

Nämen guuuud va snäll du ä,,, tack så jättemycket för din värmande och snälla kommentar hos mig!!! Jag blev super glad!!! (ha du kollat igenom hela bloggen) ???? duktigt isåfall,, för där va nog rätt så mycket!!!
(Andreas blev väldigt nöjd och glad ha mä) *fniss*

Kramar j

Handplockat sa...

Mums så fin en sådan vill jag åxå ha =)
för att inte tala om att få gå en sådan kurs

ha det bäst

In my house sa...

Ojdå,, va kul... Härligt att jag kan ge lite tips!!! Skåpet du pratar om??? menar du den vi byggde av gamla dörrar??? pardörrar? isåfall kan du kolla på länken Gästrum, typ längst ner på min sida!!! Om de va nåt annat skåp, så bara säg till!!!!!
- Guud, va jag blev glad och stolt nu,,, Du ä snäll du!!!!
Ha en härlig helg med mycket god mat! Kramar josse

chokladblomma sa...

Trist att det ktockade. Men kaminen är jättefin!
Ha det!
/A