onsdag 3 september 2008

Sjuk!

Förkyld så in i bängen!!!!!!........men vad kan man vänta sig med alla dessa småttingar som gosar in sitt härliga snor i hår och ansikte......hi hi men de är ju så goa så man måste ju krama dem i allafall.......Tack K för en härligt god soppa igårkväll. När jag åkte hem såg jag VÄRLDENS största padda utanför ert hus......den hoppade inte utan gick....skumt jag trodde paddor hoppade...det såg för roligt ut....Ja ja.... nu var det ju så att jag tänkte visa lite av min tidigare kreativa sida. Mina älskade lergubbar som har en hedersplats i salen....jag gjorde dem i början av 1990- talet och bara ÄLSKAR dem.... tröttnar aldrig....

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här har jag klarat mig än så länge, men varje gång jag säger något så brukar förkylningen komma som ett brev på posten!:)
Härliga gubbar!
Kram

Grodmamman sa...

Hej igen!
Du har något hos mig!
Kram

Sara sa...

Hejsan

Vad tråkigt att du är sjuk, pigga på dig. Styrkekramar från mig.

stina sa...

Trist att var sjuk!
Vilka häfftiga gubbar du har gjort!
Krya på dig!
Kram Stina

Trollmor sa...

Tack för besöket och för lyckönskningen! :-)
Vilken mysig blogg du har.
Visst är det kul att leka med foton lite. Jag har photoshopat mina genom att använda Filter och välja Konstnärliga och sedan Kantlinje.
Härliga lergubbar förresten :-)
Du får krya på dig! Har själv drabbats av samma åkomma, dagistider...
Kram och på återseende!

Vända blad sa...

Vilka härliga lergubbar! Snacka om personligheter!
Trist med förkylning, hoppas du kryar på dig! Prova ingefära färsk, finriven i thé, det är superbra! Starkt om inte annat...och passa på att vila om du kan...
Kram Maria

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vilka läckra gubbar du tillverkat. Oj vad jobbigt att vara förkyld, jag bara väntar på att bacillerna ska angripa mig, jag jobbar ju i skolan och det hostas och nyser runt mig med. Krya på dej
Kram Marie