söndag 14 september 2008

Utmaning

Jag har fått min första utmaning av Bloggen med namnet
Home No 1

Fem saker i min frys: Frödinge Operatårta, lax, glass, majs, blåbär


Fem saker i min garderob: strumpor, trosor, tights, tunika, t-shirt


Fem saker i min bil: Winnerbäck CD, Bilbarnstol, näsdukar, penna, is skrapa


Fem saker i min handväska: Nycklar, Ipren, tamponger, plånbok, näsdukar (Ja jag är fortfarande så förbaskat snuvig!!!!)

Nu ser jag att klockan är på tok för mycket och jag borde sovit för minst en timme sedan. Jag som blivit så inspirerad av allt pyssel hos alla er bloggvänner, så idag har även lilla jag gjort lite pyssel...Nu blev ni nyfikna va?..... Jag tror bilderna får vänta tills i morgon.....På återseende och kanske några av er även kommer att få denna utmaning!

1 kommentar:

Home No.1 sa...

Halloj!
Kul att du antog den ...KRAM!
Annica.