torsdag 4 september 2008

Utmärkelse!!


Fortfarande förkylt. Men det lättas ju upp med detta fina Guldkortet som jag fått av en mycket trevlig bloggbekantskap "En grodmammas vardag", Alltså detta att blogga och få nya trevliga kontakter är mer värt än vad jag kunde tänka mej innan jag började med detta. Hem från jobbet, på med datorn för att se vad som hänt -kanske har någon besökt min sida....JA och vad upplyftande att någon därute finner det intressant att läsa och se mina bilder...ROLIGT ÄR DET!!!!

Guldkortet ska sändas vidare till 4 andra bloggare och en ny. Jag vill ge detta till


  1. Vår gård Kristofer

  2. Stinas sida

  3. Home no 1

  4. Villa Hedås

För deras fina bloggar och många gulliga kommentarer jag fått......


En ny också..... det var svårt, för jag har dålig koll...... alla som bloggar verkar ha hållit på länge!!!!! Känner inte till någon ge mej tips HJÄLP!!!!!

6 kommentarer:

Home No.1 sa...

Halloj!
TACK!!! Vad glad jag blev!
Ha det gott kramar Annica.

Lotta sa...

Tack så hemskt mycket för din snälla kommentar och att jag fått denna utmärkelse!!
Vad glad jag blev!!
Kram
Lotta

stina sa...

Åh tack så mycket!!!Den värmde!
Kram stina

Vända blad sa...

Hallojsan!
Oj, tack så mycket, vilken överraskning! Guldkortet, det har jag aldrig sett förut! Jättekul! Nu ska jag skicka det vidare så gott det går...
Hur är det med däsan (näsan)? Hoppas det går över snart, man blir ju så trött och less...men ändå, det går ju över trots allt! =)
Ha en bra helg och tack igen!
Kram/Maria

Sara sa...

Hejsan
Grattis till guldkortet. Önskar dig en fin helg.
kram Sara

Grodmamman sa...

Kul att du uppskattade kortet! Visst är det kul med alla nya bekantskaper här i bloggvärlden. Efter ett tag känns det nästan som om man känner er!:)
Kram