fredag 7 november 2008

1-års kalas!

Häromdagen firade barnens förskola 1- års jubileum. Mina barn går på ett privat personalkooperativ med fantastisk personal!!!!! Det känns väldigt bra. Den stora sonen har gått på en kommunal förskola förut men vi valde att byta till lillasysters förskola i höstas när han fick plats eftersom vi tycker att bemötande är sååå mycket trevligare här. Som sagt så i födelsedags present gjorde jag denna fina tavla av barnens förskola som jag ramade in. Ikväll är jag och barnen ensamma med våran myskväll då "kontorsnissen " har någon slags happening med jobbet........synd att han missar IDOL.....he he he...det som är han älsklingsprogram...NOT! Kram på er och trevlig fredagskväll...nu ska jag forsätta dippa mina chips.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också varit på kalas, men det var min lillasyster som fyllde år. Nu är det idolkväll och jag sitter vid datorn och lyssnar med ett öra.
Kram Susanne

Grodmamman sa...

Här har jag suttit själv nästan hela kvällen. Sambon jobbar, dottern somnade strax efter åtta och sonen var på bandy. Sedan letade han pantburkar under supporterläktaren och var och pantade dem innan han kom hem!=) 48 kr hamnade sedan i sparbössan!
Kram

Home No.1 sa...

Hej önskar er en trevlig helg!
KRAM Annica.

Vända blad sa...

Har inte alls följt Idol den här omgången, skäms fast det inte är jag som sjunger..!
Vilken jättefin tavla du har gjort, helt otroligt! måste kännas bra att ha tagit ett sådant beslut att flytta barnen och inte bara gå och fundera på om man skulle göra det...
Ha en superbra helg!
Kram Maria