lördag 15 november 2008

lite lördagstugg!

Nu har förkylningen slagit till här igen. Trist!!! Inte blir det mycket gjort på "bygget" här hemma heller......... jo lite kanske "Kontorsnissen" har målat lite takplank till farstun så vi får väl se om de kommer upp i morgon. Snälla mormor har sagt att hon kan ha barnen en stund så vi blir klara nån gång. Idag åkte vi till våra vänner som också har mycket att göra med sitt nyinköpta hus och tittade på "röran" där de om två veckor ska flytta in med sin lilla bebis...men förhoppningsvis är det färdigt då!!! De lovade åtminstone en kaffe i köket om två veckor som de inte kunde bjuda på idag då de inte hade någon el........ Det ser vi fram emot!!! Nu ska jag sätta mej med barnen och äta lite lördagsgodis och kolla på "Häxan surtant"..... I LIKE :) hon är störtskön. Trevlig lördag!!! Ger er lite lördags underhållning. Gillar den här låten



5 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt med förkylning igen, Men var det inte du som jobbade i förskola precis som jag och då blir man ju utsatt för en hel del baciller. Krya på dig, Susanne

Sara sa...

Hejsan
Vad tråkigt med förkylningen, hoppas att ni piggar på er.
Kram Sara

Home No.1 sa...

Krya på er i stugan!!!
jag gillar också häxan surtant=) ...hihi...ha en skön fortsatt helg hoppas mormor hjälper er ...kram Annica.

chokladblomma sa...

Jag gillar också häxan surtant! hon är skön!!
Krya på dig!
Kram

Vända blad sa...

Hej!! Så trist med förkylningar, det är verkligen irriterande när de aldrig ger sig! Inte lätt när man har dem runt sig på jobbet också kan jag tänka...
Häxan Surtant hon är bara så läcker! Tyckte det var så kul förut när hon alltid lurade "tröga trollet Tryggve", " He blitt dyrt" (11000 för en videofilm)osv. Haha jag skrattade nog mer än barnen...
Ha en skön helg, kram Maria
ps. Kanske häxan har nån formel som biter på förkylningar, det vore väl bra =0)