måndag 17 november 2008

Nöjd!

Idag var tre fjädedelar av den här familjen hemma och var sjuka! Vi har varit hostiga och snuviga hela helgen. Jag kände att det behövdes en dag extra för att hämta kraft. Men eftersom jag är kvinna.......så var jag inte sjukare än att jag orkade pilla lite med skåpet. Det är ju betydligt drygare att klä på och av 15 småttisar, byta ett tjugotal blöjar, torka mjölkspill och trösta, gosa,sjunga och leka och ta hand om så många små en hel dag än att sitta i godan ro och måla lite. I allafall så är mitt skåp klart och jag ansträngde mej lite extra, eftersom jag äntligen tog mej lite egen tid, och dekorerade lite på skåpdörrarna och känner mej så oerhört NÖJD!!!!!!!över resultatet. Hoppas inte den givmilda mostern nu vill ha tillbaka sitt fina skåp som hon så snällt skänkt bort till oss. Men efter den här förvandlingen kanske hon ångrar sig........men då får hon minsann bära ner det själv från övervåningen....hi..hi..hi ..så då blir det nog kvar här. Eller vad tror ni!? Det är ju skapligt tungt!!!!!

13 kommentarer:

vardagsvitt sa...

Super snyggt! Så fint när man fortfarande ser mönstret på dörrarna. klokt att vara hemma en extra dag ibland handlar det ju inte bara om att orka utom om man smittar att trollen på dagis! (som jag antar du fått snorsnuvan av)
Å´ du, man blir frisk av att pyssla för då blir man så nöjd och glad över sitt storverk!!
Kram Marith

vardagsvitt sa...

*fniss* så många stavfel och baklänges ord jag hade!
men du förstår kanske ändå vad jag skrivit!
/Marith

Sara sa...

Det blev så fint, vad använde du för färg?
Kram Sara

Home No.1 sa...

Jättefint jag gillar din text extra mycket...hihi...är ju svag för dem texterna..kram Annica.

chokladblomma sa...

Jättefint! Och texten blev verkligen pricken över i!!
Vilken otroligt bra förvaringsmöbel det där är. Vi har inte plats för så stora möbler riktigt. Trist.
Krya på er allihop!
Kram

Sandra sa...

Hej!
Åh, så fint det blev, ska bli kul att se det i verkligheten på torsdag:-)
Kram Sandra

Grodmamman sa...

Så fint skåpet blev! Gillade också texten, som så många andra!=)
Det är väl nackdelen med vårt jobb, att man ofta får smittan därifrån och så ska man förlora pengar på det också!=)
Hoppas att du snart är frisk igen.
Kram

Sara sa...

Superfint skåp! Vad duktig du är Anna!!! :-) kram till dig. //Sara

Graadskan sa...

Hej!

Trevligt att du tittade in hos mig, så att jag hittade hit till dig!! Ska läsa mig bakåt ikväll, ser mycket fram emot det!

Skåpet blev väldigt vackert!! Tror säkert att din moster SKULLE vilja ha tillbaks det, men kommer nog aldrig be om det...

Ha en trevlig onsdagkväll!
Kram Camilla

Home No.1 sa...

Hej ja kul att jag kan inspirera=)
Kram Annica.

Vända blad sa...

Men ååå så fint det blev!! Du är ju ett helproffs! Texten är supersnygg, jättebra idé!
Kanske moster bara nöjer sig med att ångra sig när hon ser resultatet...
Ha det gott!
Kram Maria

stina sa...

Wow vilken förvandling!!! Det blev jättefint ....
Kram stina

morbror sa...

Min kära 37-åriga släkting!
Mostern känner sig helt oskyldig till skåpets bakgrund, men morbrorn är mer ansvarig för dess historia.
Dock måste jag tillstå att skåpet passar väldigt bra på sin nya plats i "Villan vid vilan"
Hälsningar från ett nyårsfirande i "Easthammer"