lördag 14 mars 2009

loppisfyndat!!!!

Hej här har vi en sjuk liten tjej idag!!! feber och hosta!! Efter en trevlig kväll med middag och en liten intim spelning med Pernilla Andersson igår tillsammans med "kontorsnissen" så är man tillbaka i verkligheten igen. Då jag ändå kände att jag måste ha lite luft så bestämde jag mej för att besöka en stor secondhand affär och tjolahopp vad hittade jag där........????? Jo en fin matservis som jag länge letat efter och tänka sig jag slog till och är nu lycklig ägare av en vit Hackefors matservis!!!! Den ska vi duka med ikväll...Ett problem bara...Vitrinskåpet blev nu alldeles för litet för det går inte in en endaste liten tallrik i det!!! Hmmmm...... jag behöver antagligen ett större skåp!!!!! Sedan har vi satt upp en hatthylla i nya farstun så det börjar mer och mer likna nåt där med och sedan har mitt väggord hamnat rätt också. Tänk ibland vad lite småfix kan göra en på bra humör!!!!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Men oj, vilket fynd!
Du har verkligen fått det hemtrevligt
KRam

Stina sa...

Så fint allting är. Kramis

Grodmamman sa...

Fin servis du hittade på loppisen och vad fint det blir i hallen!
Visst vore det bra om det fanns fler män i barnomsorgen, men det lär inte hända så länge vi har de lönerna vi har!:)
Kram

Vända blad sa...

Gokväll därborta! Vilket loppisfynd!! Såklart att du måste köpa ett nytt skåp för att få plats med alla de där godbitarna ;)
Så fint det ser ut i hallen! hyllan är ljuvlig "vill ha" och väggarna jättevackra...Så där blir det i vårat kök, vi har tyvärr inte börjat än, men drömma går ju ...
Kram Maria
Hoppas hostan går över!

Sara sa...

Oj så fint ni fått det i hallen, supermysigt.
Å vilket loppisfynd, kul att hitta nåt sånt!!!

Ha d gott! kram kram

Unknown sa...

Tack för besöket inne hos mig!

Vilken fin servis du har fyndat.

ha en härlig vecka, kram Pia