torsdag 5 mars 2009

sovmorgon efter helkväll på stan!!!

Jag sitter här vid frukostbordet med min vackra son och dricker kaffe klockan åtta på morgonen och kan ta det riktigt lugnt.......då min dag börjar lite senare än vanligt!!!!! Igår hade "kontorsnissen" och jag en helkväll på stan då vi åt en mycket god middag..lammytterfile med potatisgratäng mums!!!! Sedan lyssnade vi på Anna Terheim som var grym med kanon musiker.........idag i morgontidning fick hon sex prickar på tärningen av sex möjliga....det var kul då kanske inte alla förstår sig på hennes musik som kan vara mycket MÖRK och tung!!!!! Jag blev mer konsertsugen och funderar om jag ska boka biljetter till Pernilla Andersson som jag gillar väldigt mycket!!!!! Sedan tänkte jag att min vackra son kanske skulle gilla att se IDOL vinnaren Kevin....vad tror ni? Är det något för en 6-åring???? Han är ju inne på det här med musiken...lik sin mor kanske :). Flåt om det blir en del musik nu...men det är viktigt för mej!!!! Lyssna på denna vackra låt med Pernilla och hennes käresta Dregen....vilket par va!!!!

På återseende och missa inte Så ska det låta ikväll.......Martin Stenmarck som gäst ..mmmmmm!!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så ska det låta FÅR jag bara inte missa. Det är mitt favoritprogram.

ha en skön helg
stor kram
Malin :)

Linda Jonsson sa...

Visst var hon underbar?! Uppfyllde alla mina förväntningar! Och vilket snyggt piano sen... Jag satt på balkongen så jag såg er men ni såg inte mig ;) Tihi! Kanske ses på närmare håll något tag framöver... KRAMAR från lillkusin!

Home No.1 sa...

Hej ja vilket par Dregen ser ju ganska skum ut ..hehe..men ack sååå
vacker den var!
Trevlig helg!

Kram Annica.

A Seaside House sa...

Hørdes ut som en kjempefin kveld!! Tusen takk for veldig fin kommentar på bloggen min:)