onsdag 22 april 2009

Energi

Oj den här veckan har jag fyllt på med energi. Igår träffade jag två av mina vänner och vi satt och "skvallrade" om allt och inget till sent på kvällen.....TACK! roligt att bli lite uppdaterad från någon som är mer än 1 meter hög och som har fullt upp med att precis upptäcka livets olika vägar med berg och dalar. Och idag har jag "smitit" tidigare från ett personalmöte för att gå på ett Inrednings HOME party med många trendiga prylar och härliga tjejer...dock så var prylarna lite för designade för min smak.....jag gillar ju den äldre slitna locken och gamla prylar med charm, historia och känsla. Men det var roligt att prata av sig lite och fika såklart!!!! Sen i morgon ska jag få en personlig instruktion i gymmet av en gammal OS boxare ha ha :) ja det är sant. Nu JÄ....R ska här brännas lite fett... nu när sommarsäsongen närmar sig. Nu när jag spenderat två kvällar utanför hemmet bara längtar jag att få gosa med mina små längtanshjärtan mina fina fantastiska underbara små!!!!! Deras fina små händer här ovan fyllda med STOR kärlek till livet och varandra!!!! Puss mamma!!!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här skulle det också behövas brännas lite, men istället står jag och bakar chocolate chip cookies!:) Är min tur att ha med något till fredagsfikat på jobbet. Otur att smeten var så god!:)
Skönt att få lite egentid ibland också!
Kram

Vända blad sa...

Hallojsan! Här har du hunnit blogga en hel del ser jag...jag har inte varit flitig på den fronten och nu krånglar datorn också, trist! Visst är det skönt att träffa sina vänner lite då och då, man behöver det tror jag! Själavård om inte annat ;)
Kram Maria

chokladblomma sa...

Man behöver verkigen umgås med andra vuxna ibland, annars blir man ju lite knäpp!!! Jag älskar mina barn över allt annat, men en paus behövs ändå emellanåt!
Ha det gott!
Kram