söndag 19 april 2009

fjällsemester!

En härlig vecka i fjällvärlden har avverkats.....Vädret var sisådär och barnen var sjuka i omgångar hela veckan vilket var lite tråkigt då den stora sonen längtat och tjatat sedan förra året om att han vill åka skidor i fjällen....och han är för övrigt aldrig sjuk, men nu vaknar han natten innan avresa med 39 graders feber..........stackars stackars han!!!! Två dagar kunde han i allafall vara med oss i backen och åka och en av dessa dagar var solen faktiskt också med oss!!!! Resten av veckan sjuknade lilltjejen också in i hög feber och fick stanna i stugan med mormor o morfar, TUR vi har dom!!!!! När vi kom hem blommade fortfarande mina orkideer i all sin prakt........barnens farmor vågade inte vattna dem när hon var och såg till huset...jag har ju påstått att de klarar sig utan vatten...och jag tror jag har rätt faktiskt...visst är de strålande fina? Lite inredningsbilder kanske ni är sugna på också...jag har ett gammalt selok som blivit till en helläcker spegel som hänger i vårt vardagsrum...... Lägg till bild








1 kommentar:

Grodmamman sa...

Härligt med vintersemester! Tråkigt att barnen var sjuka dock!
Här tjatar också sonen om att få åka till fjällen, dottern vill inte, så vi får se vilka som åker! Vi har pratat om att försöka komma iväg nästa vinter.
Kram