söndag 26 oktober 2008

Hus och hem!











Min helg har varit toppen!!!! Kul att ses A-M det var ju så länge sedan. Vilket fantastiskt hus med trädgård ni införskaffat. Verkligen en idyll!!! Hoppas vi kan komma oftare och hälsa på. Idag har jag målat lite plank som ska sitta i taket på nya farstun. Till jul får vi väl hoppas att det är färdigt därute. Ha...ha vad tror ni? Skåpet vi fått tror jag vi ska måla vitt......hmmm eller vad tycker ni? Håll även till godo med lite bilder från övervåningen som jag så länge sagt att jag ska visa mer av. På återseende!!!

7 kommentarer:

chokladblomma sa...

Vad fint det ser ut!
Måla eller inte? hmmmm... det beror nog på var ni ska ha skåpet tycker jag! Det är ju lite jobbigt om man ångrar sig när skåpet är målat... Ställ det på plats och gå och titta på det någon månad!
Ha det bra!
kram

chokladblomma sa...

Nej fy, det förstår jag, jag skulle aldrig bära upp det två gånger! Hmmm.. vitt i ett barnrum tror jag.
Stjärnan och hjärtat gjorde jag en stomme till i hönsnät som jag sedan klätt med plattmossa och virat med grön blomstertråd. De är vääldigt lätta! Jag sätter fast dem i jorden med krokar av blomsterpinnar. Självklart kan man fylla i med ngt material, men det ville inte jag.Det är inte så kul om det smiter ut tex tidningspapper! Hönsnätstommarna ser du nog längre ner på min blogg.
Ha det så bra!
Kram

Vända blad sa...

Så fint det ser ut, vinklar och vrår! Måla skåpet...jag hatar sådana beslut!! Säkert blir det kanonfint i vitt, såg ett liknande svart en gång och det var snyggt...
Ja visst är han söt lillvovven, inte så liten längre...
Ha en mysig kväll, själv sitter jag o pluggar...
Kram Maria

vardagsvitt sa...

Finfint skåp om ni målar det vitt!
Snyggt mönster, kommer det att synas? Det vore ju fränt...
Vilken otrolig rymd ni verkar ha uppe. Det var jätte fint.
Många kramar Marith

Grodmamman sa...

Vilken härlig övervåning ni har! Gillar bjälkarna i taket och att ni inte målat dem vita!=)
Skåpet däremot skulle jag nog måla vitt, eller jag vet inte! Är själv jätte feg med att måla gamla möbler, men de flesta jag sett som blivit vitmålade har varit jätte fina!
Kram

In my house sa...

Åååååå I LOVE bjälkar/balkar!!! Mmmmm, njuter av de!

GUD va kul att du lyckades med klippet,,,, de va ju väldans bra =) =)

Kram kram j

Home No.1 sa...

Hej..jag tycker att du ska måla skåpet vitt!Kram Annica.