onsdag 6 augusti 2008

barnens kommentarer

Ha ha ha..... detta måste jag bara skriva. Klockan är sent och barnen måste i säng. Min lilla tjej 2 år är helt SÅLD på Pippi Långstrump och har nu tillsammans med storebror 5 år (inte lika Pippi frälst) tittat på "Pippi i söderhavet" men som sagt nu är det sent och sambon stänger av tv`n och lilltjejen blir GALEN då hon ÄLSKAR Pippi varpå sambon är lustig nog och säger att - Nu har vi Pippat färdigt för idag och 5 åringen hakar på och säger spontant att -XXXX får alltid Pippa och jag får aldrig... varpå både jag och sambon skrattar och ungarna fattar inget men vi tyckte det lät sååå kul.... Ja ja nu måste dom sova på återseende....ha ha ha

1 kommentar:

Vimpelverksta´n sa...

Hejsan!
Ja, barn säger mycket tokigt ibland..hihihi...!
Har kikat på din blogg & tycker den är jättefin!
Vilket supercharmigt hus ni har,blir allt lite avis..
Jag har precis som du startat en egen blogg(äntligen..)och lägger till din blogg i min länklista.
Lycka till och titta gärna in hos mig,länkar du min blogg på din sida blir jag väldans glad..!
Min blogg:
http://marloo-anno2008.blogspot.com
Kram Maria