tisdag 19 augusti 2008

Utmärkelse!!

Maria med bloggen "Vår Gård Kristofer" har gjort mej glad genom denna fina utmärkelse med den fina motiveringen: -En alldeles ny bloggare som på nolltid skapat en jättefin blogg!



Tack snälla du, tänk vad kul detta är att få så trevliga bloggvänner efter så kort tid i den här världen. Jag ska spåna på vilka som ska få den vidare när jag rensat hjärnan för idag. Det har varit GRYMT mycket på jobbet idag....phu jag kan inte tänka en endaste klar tanke just precis nu.

4 kommentarer:

stina sa...

Hejsan! Nu är jag tillbaks efter en liten men väldigt skön semester!!!
Förstår att du är trött för det blir en himla massa nya intryck när man byter jobb (eller börjar att jobba efter semestern...) Själv är jag helt slut efter att ha tagit emot ett gäng nya (små ,söta) 6åringar ...nya namn ...nya viljor...
Grattis till utmärkelsen!
Kram Stina

Vända blad sa...

Hej och grattis!! Ja, jag tyckte att du förtjänade en utmärkelse, visst är den faktiskt snygg också?!
Hoppas du har det bra på nya jobbet! Ska själv iväg på upprop men är sedan i stort sett ledig fram till första september. Skönt!
Här öser regnet ner, men det är inte hela världen, har varit och "shoppat loss" med barnen idag, visar mer på bloggen sen..
Kramis Maria

Levindas Värld sa...

Hej!

Hittade hit via bloggen Tant Elwira. Va skoj med nya bloggare, bor du i Gävletrakten eller?

Grattis till utmärkelsen!

Kramis!

Sara sa...

Hejsan
Grattis till din fina utmärkelse.
Kram Sara