måndag 4 augusti 2008

Välkommen!

Hejsan!
Här kommer en nybörjarbloggare som blivit inspirerad av alla er därute som har så fina bloggar om härliga hus och inredning.
På min blogg tänkte jag berätta om mitt eget husprojekt, ett trevligt 1700-tals hus där totalrenovering är påbörjad. Tanken är att visa lite före och efterbilder och vad vi har för oss.
Till huset finns även tillhörande bagarstuga och "Lill- Erik och Stor-Jans" härbre. Historien om dom kommer senare vill jag lova. Bredvid huset har vi sista vilan "kyrkogården" därav namnet på min nystartade blogg. Hoppas att min sida kan inspirera och glädja någon därute som alla de bloggar jag själv läser gör för mej. Det var faktiskt bloggaren Karin Krut http://www.karinkrut.blogspot.com/ som fick mej att ta steget till denna blogg då jag ofta fastnat hela kvällar med att läsa hennes härliga humor Tack för det!!! på återseende....... det kommer mera hav tålamod tänk på att detta är sååå nytt för mej.

Inga kommentarer: