torsdag 7 augusti 2008

Salen


Tack mamma för det fina bordet det blev ju verkligen fint!!!

5 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej! Vad kul att du kikade in på min blogg! Jag länkar självklart till dig bums...
Om du vill ha en besöksräknare kan du klicka på den vi har så kommer du vidare och kan skaffa en på din blogg - lycka till!
Ja, här på vinden finns ett och annat också, har inte hunnit utforska allt ännu!
Så mysigt med eran bagarstuga, våran är tyvärr inte längre användbar, bakugnen är sprucken och grunden jättedålig, men vi har den som ett tioårsprojekt och tänker behålla det som går och göra om den till gäststuga/mysigt ställe där man kan sitta och äta under kyliga höstkvällar.Välkommen till bloggvärlden förresten =)
Kram Maria

stina sa...

Hejsan! Kul att hitta en ny blogg!
Vilket fint härligt hus ni bor i!
Kram Stina

Grodmamman sa...

Här har jag aldrig varit förrut! Vilket jobb ni har lagt ner på ert hus! Det har blivit jätte fint.
Kram

Anonym sa...

Vilket fint bord du har fått. Så en härlig öppen spis ser jag.
Glömde ju att hälsa dig välkommen till bloggvärlden.
Kram

Anonym sa...

Vad knepigt när jag skulle publicera din kommentar försvann det bara:-(
Kan du vara snäll och försöka igen?
Kram