fredag 15 augusti 2008

"Med Solen i Ögonen".......

Hej! Sitter nu här på mitt nya jobb....(ja på min rast såklart just nu) och räknar ned timmarna inför kvällens stora händelse, WINNERBÄCK ska äntligen spela för mej ikväll....ja inte bara för mej men det känns så ibland...hi hi... hade sett fram emot piknick, lite vin på en filt i gröngräset och med "solen i ögonen". Istället får jag väl leta fram vinterjackan, dra en halsduk runt mej och hoppas på att vädergudarna skonar oss från regnet .......men, men inte hindrar det mej inte...Nej det ska bli sååååå kul. Till er som inte upptäckt denna fanatstiska poet det är inte försent.......Man blir helt fast för dessa underbara texter......

Till min kära sambo och mina härliga ungar vill jag bara säga:

- Den vackraste stunden i livet var den när du kom!

2 kommentarer:

Vit Spets sa...

Grattis till ditt nya jobb! skulle nog oxå behöva ett nytt! så fin textrad & på smycket - så otroligt vackert...måste faktiskt lyssna under dagen lite medans jag syr nya 1700-tals rullisar till köket...
Hoppas kvällen var sagolik för er!
Kramis
//Siv

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag älskar din kakelugn och alla fina detaljer i erat fina hem! Självklart får du länka till mig om du vill. Jag blev så glad att du tyckte om bilderna, två stycken har nämligen hört av sig och tycker det är jobbigt att jag tar några bilder med vriden kamera, fast jag själv tycker det gör bilderna lite annorlunda och coola. Men smaken är som baken :-) Kram på dig och trevlig helg :-)